ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΑΣΤΟΥ - ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ

Ο καρκίνος του μαστού είναι καρκίνος που σχηματίζεται στα κύτταρα του μαστού. Πιο συγκεκριμένα, συμβαίνει όταν στο στήθος αναπτύσσονται κακοήθεις όγκοι. Ο καρκίνος του μαστού μπορεί να εμφανιστεί τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, αλλά είναι πολύ πιο συχνός στις γυναίκες. Τα ποσοστά επιβίωσης του καρκίνου του μαστού έχουν αυξηθεί και ο αριθμός των θανάτων που σχετίζονται με αυτή την ασθένεια μειώνεται σταθερά, κυρίως λόγω παραγόντων όπως η έγκαιρη ανίχνευση, εξατομικευμένη προσέγγιση στη θεραπεία και η καλύτερη κατανόηση της νόσου.

Συμπτώματα

Παρόλο που η σωστή διάγνωση πρέπει να γίνει μέσω κλινικού ελέγχου, υπάρχουν συμπτώματα που μπορείτε να παρατηρήσετε. Αυτά τα συμπτώματα μπορεί να σας δώσουν τη δυνατότητα να επισκεφτείτε έναν ειδικό νωρίτερα για έγκαιρη διάγνωση. Τα συμπτώματα του καρκίνου του μαστού μπορεί να περιλαμβάνουν:

• Ένα σημείο στο στήθος ή της μάζας του στήθους που είναι διαφορετικό από τον περιβάλλοντα ιστό.
  • Αλλαγή στο μέγεθος, το σχήμα ή την εμφάνιση του μαστού
  • Αλλαγές στο δέρμα πάνω από το στήθος.
  • Μια πρόσφατα ανεστραμμένη θηλή.
  • Ξεφλούδισμα, απολέπιση, δημιουργία κρούστας ή απολέπιση της χρωματισμένης περιοχής του δέρματος που περιβάλλει τη θηλή.
  • Ερυθρότητα ή σκάσιμο του δέρματος πάνω από το στήθος σας, σαν το δέρμα ενός πορτοκαλιού

Εάν εντοπίσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο στήθος σας, ακόμα και αν η πιο πρόσφατη μαστογραφία σας είναι φυσιολογική, κλείστε άμεσα ραντεβού με το γιατρό σας για κλινική εξέταση. Η έγκαιρη ανίχνευση είναι σημαντικός παράγοντας στη θεραπεία του καρκίνου του μαστού.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΑΣΤΟΥ

VIDEOS

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΑΣ

Πάνω από 25 έτη εμπειρία στην συνολική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο
Πολυετής υπηρεσία στα 2 μεγαλύτερα Ογκολογικά Νοσοκομεία της Αθήνας, το Νοσοκομείο «Άγιοι Ανάργυροι» και το Νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», σαν Επιμελητής και σαν Διευθυντής Ογκολογικών Κλινικών
Τα 7000 και άνω περιστατικά καρκίνου, που έχουν αντιμετωπιστεί σε όλα αυτά τα χρόνια και οι πολλές χιλιάδες θεραπειών έχουν εμπλουτίσει τόσο την βαθιά επιστημονική κατανόηση, όσο και την αντίληψη της επίδρασης της ασθένειας στην ψυχολογία και την καθημερινότητα του ασθενούς
Η αντιμετώπιση του κάθε καρκινοπαθούς ως μοναδικού ανθρώπου με την ψυχοσύνθεση και τις ιδιαιτερότητες του δημιουργεί προϋποθέσεις εξαιρετικής συνεργασίας, κοινού αγώνα και ανθρώπινου «δεσίματος». Τα καλά λόγια των ιδίων των ασθενών αποτελούν το κίνητρο συνέχισης του αγώνα μας με την απαιτούμενη σοβαρότητα και με δημιουργικό ενθουσιασμό
Η πρόληψη και η πρώιμη διάγνωση σώζουν ζωές και αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του λειτουργήματος μας
Η συνεχιζόμενη εκπαιδευτική δραστηριότητα με την συμμετοχή στην συγγραφή συγγραμμάτων και την Διεύθυνση Σπουδών της Ελληνικής Ακαδημίας Κλινικής Ογκολογίας, έδωσε ερεθίσματα συνεχούς επιστημονικής ενημέρωσης, αλλά και επαφής με νεότερους συναδέλφους
Στο Τμήμα μας εφαρμόζονται οι πλέον σύγχρονες μέθοδοι διάγνωσης και θεραπείας, με ιδιαίτερη έμφαση στις θεραπείες με μοριακό στόχο και την ανοσοθεραπεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ